tisdag 14 maj 2013

nog ändå kanske....och ganska mycket djurmönster

Först, den där fotoutmaningen jag trodde skulle vara bra för å komma igång....njae not so much. Kanske kan räcka med livet som det är just nu. Så typiskt mig att rusa iväg och förvänta mig att allt faller på plats på ett kick. Så, det får vara lite stiltje då och då här, tills jag är lite mer på bettet varje dag. Nu är det en berg och dalbana, pigg och ganska stark vissa dagar, ganska låg, förvirrad och i smärta andra. De bra dagarna är fler nu, gott så.
Idag en typiskt bra dag. Bvc på förmiddagen, Kisen växer så det knakar - alltid skönt att höra, vi firade med att köpa honom ett par zebrarandiga tights å en giraffmönstrad mössa. Djurmönstrad bebbe!! Sedan knep jag med mig en galet stor sub på vägen hem, finns det ngn mer än jag där ute som äter bröd fortfarande? Italian spicy på parmesan-oregano - oh the joy. Hehe! Min detox från socker och vitt mjöl, när väl den ska ske, kommer att att vara en hård hård kamp, välbehövlig men hård.
Så kläderna då, förutom att jag matchar leo med randigt - vilket jag starkt rekommenderar, så är ju detta en fullständigt medioker stass....men I LÖV IT! Jeans, jag har jeans, riktiga freaking jeans. Oh the joy människor. Jeansen kommer fr Lindex pojkavd....jojo, tröjan fr H&M, sneakers fr Margiela på H&M, scarf fr H&M.

9 kommentarer:

mis(s)match sa...

Just denna topp och denna scarf. Jag tror att jag härmar dig snart!

Garderobenmin sa...

mis(s)match - gört!!

Miah sa...

Vad fin och fräsch du ser ut! Jag kommer långt ifrån att se ut sådär när jag levererat vår 3:à om några veckor. Funkar det att amma i de där kläderna? Jag har inte lyckats amma mina andra två så jag kan inget om amningsvänliga snygga kläder.

Garderobenmin sa...

Miah - jag har ett trikålinne å amnings-bh under, kränger av mig tröjan om jag ska amma. Jag är ingen " offentlig" ammare, då ger jag på flaska istället. Har inte heller ammat speciellt mycket, typ 2 mån per kid. Går bäst denna gång men ger ersättning också. Min eventuella fräschör är oftast väldigt tillfällig och kräver mkt rouge ;-)

Anonym sa...

Håller med föregående talare - vad fräsh du ser ut!
Kram! //AKAF

Ps, den där cevichen hade vart go i costa brava ;-)

memilla sa...

Du är alltid så fin! Vad har du för färg på dina bågar?

Garderobenmin sa...

AKAF - det får det allt bli! Tack ;-) (rouge)

Garderobenmin sa...

Memilla - mörkt grå, fr favoptic.se

memilla sa...

Ursäkta att jag tjatar om bågarna :) men den färgen finns inte kvar va? Jag kan inte hitta den mörkgrå.