torsdag 2 maj 2013

Torsdag

Dagens; Mattsvart storskjorta fr COS, mörkblå kofta fr Whyred, tights PoP, boots Musling
Bäst idag; En ny bebis i vår familj, mina ungar fick en ny kusin strax efter lunch och det gjorde oss så glada. Grattis och Hurra!
(Banal) bäst idag 2; Jag fick till en klippning och Kisen skötte sig exemplariskt medan mamma satt i stolen.
(Banal) sämst idag; halsbandet jag köpte från reastället på Lindex med tanke på morgondagens fest passade inte till outfiten...morrmorrgruffgruff.
Dagens pjuhh; Min första lämning på dagis med tre barn gick galant, som grädde på moset kunde jag sitta en lång stund i solen på förstukvisten med en kaffe medan Kisen sov i vagnen.
Roligast; att Kiddets 6-årspresent äntligen kom, rollerblades. Tror ni hon såg rar ut eller.
Kvällens häng; middag hos oss med svärisarna.

1 kommentar:

Librarybeth sa...

Fin torsdagens och en lovely lista!