lördag 4 maj 2013

suddig i garderoben

Kisens festpremiär gick lysande, han sov nerbäddad i sin vagn som vi parkerade i garderoben, vaktad av oss via elektronisk barnvakt och av alla (många) som tassade dit för en smygtitt. Han sov sig igenom hela middagen och alla upptåg som värdinnorna sytt ihop åt oss. När sista tävlingen var avklarad (och mitt lag vunnit) fällde jag upp suffletten och traskade hem i duggregnet med min lilla Kis. Perfekt premiär. Jag festade i en av storskjortorna fr Monki, till klackarna fr Acne och clutch fr Åhlens. Neongult armband hittade jag för 30 pix på Lindex igår.
 Så där lagom festlig outfit egentligen men allt jag orkade styra upp just nu.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Vilket läckert armband!
Och vilken duktig KalasKis, minns när vi hade med vår yngsta till ett bröllop. Hon satt som en duktig bröllopsgäst hela middagen i sin lilla bebisstol. Knoppade in i vagnen lagom till dansen och sov gott så länge musiken spelade!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - visst var det fint! För 30 pix liksom. Älska barn som är bekväma o sociala sammanhang och gillar "lite sorl".