tisdag 7 maj 2013

snopet

Jaha, gilla läget-läge. Jag blev en smula överlycklig i morse när jag hittade ett par byxor i garderoben som jag klarade av att ha på mig. Det är inte storleken det hänger på längre utan snittet, alltså kejsarsnittet. Pallar inte att ha något som liksom skaver mot ärret eller trycker mot magen. Hur som, hittade ett par byxor som kändes bra och en blus till som var fin, men hallå liksom, det ser ju ut som "riktiga kläder". Tyvärr dock innan jag hann fota hade vi en kräksituation här som inte var av denna värld. Således ligger nu outfiten i tvättmaskinen och jag skrotar i pyjamas. Så kan det gå.

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Det är ju det som är besvärligt och jag kan fortfarande få skav när jag har låga jeans...

Garderobenmin sa...

Ja skit också! Ett helt oväntat och ovälkommet problem.