lördag 25 maj 2013

På väg iaf

Så, jag gjorde en lista igår...på saker att styra med innan dagens tripp till huvudstaden. En blandad pack och to do lista. Basala saker som duscha, packa barnens kläder och glöm ej nappar stod med. Mitt minne är inte med mig dessa dagar, inte mitt fokus heller. På listan stod även måla naglar, inte check, fila fötter typ lite check klockan tolv inatt....i vild tidspanik för att natten bara blev kortare och kortare ju mer jag höll på å vimsa runt, raka benen, inte check på den heller....det är förenat med livsfara att utföra i vild panik (tar det när vi kommer fram, ingen anledning till oro). Nu sitter vi i alla fall på tåget, tre av familjens fem. Kisen har hittills uppfört sig snyggt och stillsamt. Oroar mig lite för kvällen då han på sista tiden visat tendenser till att vara en nattsuddare....bebis ska sova när mor och far är på kalas - end of discussion.

Inga kommentarer: