onsdag 19 juni 2013

lista och dagens


DAGENS VILLE HA: en lugn stund...jojo
DAGENS KLÄDSEL: leo fr H&M, denim och armband fr Lindex och skinn som är vintage
DAGENS SMINK: rouge
DAGENS TIPS; neongult och leo gifter sig snyggt
DAGENS FRISYR: ganska rufsig och i behov av klippning

DAGENS HÄNDELSE: att alla barn nu ÄNTLIGEN sover (jag är själv ikväll och det är ännu så länge ett äventyr att natta tre samtidigt)
DAGENS LÅT: två vaggvisor som jag sjungit på repeat i typ 1 1/2 timma
DAGENS PLANER: ta mig igenom dagens alla hämtningar och lämningar (tack svärfar-rar), alla mål som skall lagas. bad som skall göras och blöjor som skall bytas
DAGENS SAKNAD: botten på tvättkorgen
DAGENS SJUKA: lite host hos tjejerna, annars inget
DAGENS DROG: försöker sockerdetoxa, går inte superbra....


DAGENS ROLIGASTE: att mamma och pappa kom på spontanbesök med nybakta kanelbullar med sig, att svärfar hämtade en unge fr fotbollsskolan åt mig och lånade med sig en annan över middag
DAGENS FAVORIT: föräldrar och svärföräldrar
DAGENS KÖP: inte en kopek har spenderats, skönt men trist
DAGENS HUMÖR: ganska trött....ja vi stannar där
DAGENS ORD: .....vet inte riktigt men jag har googlat mat-chesecake, beercan-chicken och midsommarfirande

1 kommentar:

Anna sa...

neon alltså; passar nästan till allt! så himla fint.
& du, hejja på - du är stark, det lättar!