onsdag 26 juni 2013

tips - kläder för sommarstugan

Jag såg hos Hedvig aka The Northern Light att hon tipsade om fina bomulls och spetskläder som reades hos zarahome.com, klickade mig in där och hittade massor av fint. (Jag hade inte ens snappat att zarahome.com innehöll kläder också. Hur som, superfina kläder som skriker sommar, perfekta att glida runt i i sommarhuset. Kläder som liksom kan vara både pyjamas, åka på för en lunch på gårdscaféet eller till middagen när huden är solkysst och nyduschad efter en dag på bryggan.
Ljuvliga shorts med spetsar och hålbrodyr. Med bruna ben kan jag även tänka mig de övre till klackar och en dressad kavaj, i stan på lokal.


Riktigt fin klänning/nattlinne, en sån som kan hänga i sommarstugan och alltid rädda dig när som man behöver känna sig lite fin, som klänning, över jeans, under sinnjacka eller till storkoftan.
De har även några plagg med liberty-mönster, som dessa brallor tex.

Inga kommentarer: