torsdag 13 juni 2013

stora damen på stora dagen....mamman bölar lite och minns

Vi har firat treåring här på morgonen, Kiddo fyller stora damen och som vanligt firar jag mig själv lite i tanken när mina barn fyller år. Precis denna timma för tre år sedan krystade jag på som bäst (värst ;-), jag hade varit allvarligt sjuk och var rätt sliten. Själva förlossningen gick dock, när den väl kom igång, snabbt och inte precis smärtfritt men ni fattar....ändå ganska enkelt. Så kom hon, min sol, vår glada underbara rara unge, finfin lillasyster till världens bästa storasyrra, numera är hon själv stolt storasyster. Vårt blonda yrväder med hasselnötsögon. Så här såg hon ut helt ny.
 Puss å grattis älskade fina.

5 kommentarer:

YF sa...

Åh, grattis fina Kiddo å heja livet! Minns och ryser lite på kuppen... Längtar efter er alla 5, kramar!

Anonym sa...

Sicken sötnos! Grattis på stora dagen : ). Och ja hade vart galet kul att hälsa på - dessvärre får vi inte till det pga norgevisit och annat. Glad att fina bloggen finns så jag får följa på håll så länge. Kram fru O

Jenny sa...

Finaste!! Grattiskram

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Vilka härliga bilder :)

Carina sa...

Sååå söt