söndag 9 mars 2014

igår - en copycat på museum

När jag såg den här bilden, med hon som så uppenbart inte är jag, så blev jag så sugen på att ha en stor och bylsig tröja över tight svart klänning, den mixen blir rätt nonchigt snygg tycker jag.
Denna donna heter Natascha Poly, är rysk supermodell och allmän it-girl runt om i världen, här fångad på bild av Tommy Ton för style.com under modeveckorna som precis avslutats.
Min röda tröja är i supervarm ull, bloppad fr LindaKs Var så artig och kommer fr H&M, klänningen under är Weekday, skorna fr Whyred och in lilla väska har jag hittat på H&M

6 kommentarer:

Unknown sa...

Minst lika snyggt på dig som på modellen! ;)

Librarybeth sa...

En så fin dagens!!

Garderobenmin sa...

Gunilla - Tack så väldans!
Libby - Tack! ;-D

hallinbloggar sa...

Vilken snygg kombination att inspireras av!!

Unknown sa...

den gör sig, den röda :)

Garderobenmin sa...

Hallinbloggar - tack, vad roligt!
LindaK - Det gör den ;-) Varm som attans!