tisdag 25 mars 2014

trist

Hittade en blogg häromdagen, när jag scoutade runt efter ngt annat på webben (Aspen style tror jag det var ;-) Där dök hon iaf upp, Judy Aldridge och hennes blogg Atlantis Home. Snygg, vuxen och med en grym stil. Jippi kanske jag tänkte, tills jag såg att hon slutade blogga för typ ett år sedan. Jag var tvungen att fortsätta detektiva runt lite på webben och kom ju snabbt fram till att förutom att driva webshop så har hon en dotter som står bakom den "lilla" bloggen Sea of Shoes. Jahaja, det är tydligen mamma-Judy som fotar dottern sin till den bloggen titt som tätt. Verkligen synd att hon själv inte bloggar längre, det är roligt med stilbloggare som tagit sig över 35-års strecket tycker jag och kanske ännu roligare när de är mellan 40-50. Inger hopp och inspiration...i min bok......som Lars Stenberg skulle ha sagt.
Pic; här

Inga kommentarer: