tisdag 20 oktober 2009

denna dagen, ett liv

Först var det som ovan på kontoret men ett krassligt Kid behövde hämtning tidigare från dagis och då blev det som nedan. Kram och mys, lego, böcker och ett lite lugnare tempo. Visst har hon en fin liten tavelvägg mitt Kid, jag gillar speciellt den omtolkade Grindslanten. Nu nattas hon av Maken och jag tänker kolla in Mentalisten medan jag njuter av mammas bullar som hon lämnade efter sig i frysen.

Kavaj fr TopShop, vid siden-tisha fr H&M, jeans fr CheapMonday, stövlar fr Weekday Vintage, handskar fr Monki och halsband fr TopShop

2 kommentarer:

mavis sa...

yes den omtolkade grindslanten, ha ha. måste vara tusen år sedan, typ 2004 och en julfest! roligt att den kommer till användning! För övrigt så tycker jag att gårdagens outfit, madickenstylen, var väldans tjusig, tror icke jag sade detta igår, så jag säger't nu istället! kram kram M

Garderobenmin sa...

2004 var året! Det står på baksidan att det är ett grattis-kort men jag väljer att använda den som en tavla. "Ett tidigt assemblage av den kända konstnären......"