fredag 9 oktober 2009

fredagen

Fredag! Inte bara rolig för att veckan är slut utan för att dagen varit så bra och kvällen också. Jag spontanlunchade med ett gäng vänner och Maken, alltså han är ju också min vän såklart...fast mer i viken ;-) Vi käkade på Wasa Allé på Vasagatan. God och ganska lyxig lunch. Lokalen är helt underbar, ett gammalt apotek i en byggnad fr sent 1800-tal. Jag gillart men mest av allt gillar jag att spontanträffa ett gäng glada och fina vänner över en lugn lunch.
Nu ikväll har det är det Kulturnatta här i Göteborg, det har varit helt knökat med folk hos oss, jag och kollegorna har guidat, visat och informerat efter bästa förmåga. Kul med så mycket folk som är intresserade. 
Jag hade min tokmönstrade fina blus, som jag fyndade på H&M för så många år sedan, på mig, kavajen är ockå H&M, CheapMonday jeans och H&M pumps.

5 kommentarer:

Sara sa...

Den kavajen tror jag är min. Alltså måste jag köpa den. Finns den i affär nu? (Fråga två: finns den i landets sämst...host..harkel... minsta H&M?)

Jag vill också fredagsluncha med dig när du är så där snygg ...

KRAM!

Garderobenmin sa...

Den skulle vara super på dig, tyvärr är den köpt för ca 7 år sedan. Sorry. Tror heller aldrig att den funnits i H-sand ;-)

Anonym sa...

åh, du är så snyggt klädd jämt! och jag måste fråga om de där H&M-pumpsen som du har på bilden, är de nya och finns de i webbshopen? ser SÅ himlans snygga ut!

Garderobenmin sa...

Anonym - åh tack, du gjorde precis min söndagskväll. Pumpsen är köpta i höst, skitbilliga, typ 300 om jag minns rätt. Ett riktigt fynd, jag älskar dem. Och ja, de finns på webshoppen, jag kollade just. De är lila inuti. Men de är riktigt höga, är man inte van vid det så kan de vara lite obekväma tror jag. Men annars, fabulous!

Linda sa...

tack så jättemycket, har redan klickat hem ett par!
och det var jag som tydligen var "anonym", vete katten vad som händer när jag ska kommentera, får godkänna kommentaren flera gånger innan det står att den är skickad.

tack igen & trevlig måndag!