onsdag 7 oktober 2009

en onsdag roligare än tisdag



Japp, dagen idag var roligare än igår. Mer händelserik. Personalmöte, viktiga kontakter hörde av sig, beslut om en hel massa fattades och slutligen piffade jag til mig en aning och gick på bindefeldt-partaj. 
Jodå, han var där, röda mattan var lila och lokalen precis lagomt full. Champagne och snittar mellan 17 och 19, sämre kan ju en onsdag avslutas. 17-19 är ju en perfekt tid, jag han hem och leka lite med Kiddet efteråt samt lägga henne som det var min tur att göra men känner ändå att jag fått mig lite glamour till livs. 
Svansar runt i tröja med spets på axlarna fr Ida Sjöstedt för Monki, chinos fr H&M, sidenjacka köpt i Paris förra hösten fr Ernest, tisha fr H&M, halsband fr TopShop och skor fr VOX och H&M

Fotot av festfixarn har jag lånat av Natalie som också var där igår och som bloggar för Kanal5.

Inga kommentarer: