tisdag 23 februari 2010

klädd i h&m

Jag är så otroligt glad och nöjd med mina nya jeans. Banalt kanske men den som inga byxor har hon får ju gå med......ja ni fattar. Bra byxor (läs som är både sköna, sitter bra och är snygga) är det trixigaste för mig att hitta under graviditeten, men dessa är i det närmaste perfekta. Tack och lov för H&M i dessa gravidtider. Visste ni att Lindex slutat sälja mammakläder, vad är det liksom? Var inte det en av deras grejer? Nåja, H&Ms brallor räddar mig, när det gäller klänningar och tröjor klarar jag mig ganska bra med mina gamla grejer eller genom att köpa en storlek större. 
Alla kläder H&M, kilklackar Wera.

Härligt vit snö och blå himmel i Göteborg idag! Som grädde på moset blev jag hämtad av Maken på kontoret och slapp brottas på bussen hem. Kärlek. Även min kappa kommer från H&M, crappy kvalité i tyget som noppade sig direkt men modellen är oslagbart snygg och formen har hållit fint. Jag ska spara den och när jag är lite mer stadd i kassan, be en bra sömmerska att tillverka en "liknande", inspirerad av denna ;-) 
Skor - Whyred

3 kommentarer:

Karin sa...

Hej hej!
Och stort grattis till bullen din! Har kikat in här ett tag men ej kommenterat tidigare men nu var det dags! Gillar dina nya jeans med plats för liten bulle förstår du och jag är nu lite nyfiken på var du hittat dem? (har själv, fast jag inte riktigt lyckats förstå det hela riktigt ännu, en bulle i ugnen som kommer till oss i juli) Var på H&M under gårdagen (Kungsgatan) men måste missat dessa. För visst var de från H&M? De där vanliga tjusiga brallorna med hög midja känns ju som ett minne blott just nu...

Ha en riktigt fin dag! /Karin

Garderobenmin sa...

Karin - är du en Karin som jag känner? Fru O´s Karin? Hur som, Grattis till bullen! Jeansen köpte jag för två dagar sedan på H&M i Nordstan, det fanns många kvar då. De har rätt mycket mammagrejer faktiskt. Lite rörigt, men som sagt ganska mycket.
Happy hunting!

Ida sa...

Tur att du hittade de brallsen. Det är som sagt svart med byxor till stor mage. Att lindex slutat är synd. Köpte nästan allt där första gången, men gick ju hel bet andra...