söndag 7 februari 2010

so last season

På grund av en sjuk liten Kid så har vår helg spenderats i väldigt sakta mak. En 15 min lång promenad igår och för att vi inte skulle börja klättra på väggarna så drog vi en repa till outletparadiset Freeport idag. In and out liksom. Men inte utan fångst och som vanligt var det Whyred som levererade, till både Maken och mig. Nu leder märket helt klart i min skosamling. Så underbart snygga och kaxiga stövletter, jag älskar snipet. Kanske måste jag texta i morgon direkt. Förra (el förr förra?) säsongen och en tredjedel av priset passar utmärkt till mig.

Jag körde på lager på lager idag. Allt fr H&M, förutom mössa fr Lindex, väska fr Åhlens och skor fr Whyred.
Hot, hot, hot. Kanske blir jag en knocked up milf ;-) Aaahahahahahahaha!

2 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Super fina

Garderobenmin sa...

AHDG - ett fynd att vara nöjd över!