torsdag 9 juni 2011

åååååh sommar!

Lyckan i att ta på sig en jeansjacka över linnet kl 07:30 och inse att det är onödigt, att kunna ha sandaler utan att det drar det minsta på fötterna, att det är kallare inne än ute.....
att man börjar bli iaf lite mindre blek........
.......att jag hittade en rosa kaprifol gömd i ett hörn på vår trädgård i stan....
....att bästisen smsade under ett möte och påminde om att vi skulle lunchdejta.....
...att jag inte var uppbokad.....att maten på sommarklubben är fräsch och mkt god....
...att man får små kakor till kaffet efteråt....att kaffet är mycket gott..........att jag hann bättra på det röda på naglarna i morse innan jobbet och ändå var 10 min tidig...

Linne fr H&M, byxor Monki, sandaler DinSko och halsband Indiska

6 kommentarer:

Linda sa...

du är så fin! älskar halsbandet!

Sara sa...

Idag var du ett riktigt sommarsnyggo. Det vet jag eftersom jag hade turen att möta dig mitt i verkligheten. Kram!

Cissi sa...

Underbart! Du, fint halsband, var är det ifrån?

YF sa...

Lycka är..... altt det som du nämnt ovan plus attdet är fredag idag, jihoo! Kram, ha det så gott ute i sommarhuset.

Gunilla sa...

Jättesnyggt! Men jag får numera lite lätt ångest när jag ser långa vida byxor. Snubblade på mina för ett par veckor sedan, föll och stukade fingrarna på båda händerna. Läkaren säger att det kan ta flera månader innan jag är återställa.
Så gå försiktigt!

Garderobenmin sa...

Linda - Tack! Det är ett mkt användbart favvo, piffar upp vad som.
Sara - det var du också!!! Hoppas ni har det underbart, kram.
Cissi - tack rara, det är ett indiska-halsband som jag plockat bort lite hängande jox ifrån.
YF - kram
Gunilla - Huga, inte kul, hoppas du repar dig snabbt. Jag ska gå försiktigt.