måndag 20 juni 2011

min kopp!

På midsommardagen vankas det bröllop i staden och vi har den stora glädjen att vara bjudna. Finns inget som triggar glädje och partynerven som bröllop. Men what to wear??? Jag har inte, som jag hade planerat, hunnit hitta ngt nytt. Är sugen på en ny stass. Skulle gärna hoppat i den gift-gula som Emma Watson bär ovan...men men, hon är där och jag är här. Hittar jag ingen budgettrasa i staden får det bli ngt ur garderoben.....spänningen är som vanligt olidlig. Jag har dessutom inte lyckats ta mig till frisören för en välbehövlig klippning.....det är bara olidligt.

Pic; thestylistsite.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va kul med bröllop! Du kommer säkert hitta ngt jättefint - antingen ur garderoben eller på stan. Budgettips: tycker denna från HM är bröllopsfin http://www.hm.com/se/product/92518?article=92518-A
Kram fru O

Garderobenmin sa...

FruO - superfin! Hinner dock inte få hem ngt alls innan midsommardagen.....vårt hm är lite...låt oss säga begränsat ;-)