måndag 13 juni 2011

Kiddo!

Dagen började med paket och ja må hon leva i dubbelsängen, Kiddo fick en trumma som hon tycks älska. I bakgrunden syns en ganska trött mor ;-).
Sedan jobb, möten och hela den grejen. I blus fr Monki, jeans fr Cheap Monday, kavaj fr Acne, klackar fr Whyred och scarf fr Hermés
Jag vet att jag kanske tjatar om att fira livet och allt sånt blablabla men det är bara det att för ett år sedan precis hade jag precis gått igenom en av mitt livs största svårigheter därför bli jag en smula ödmjuk inför livets storhet dagar som dessa.
Dagen avslutades med middag och tårta hemma hos bästa svärföräldrarna. Lyxigt för Kiddo med så många som firar henne. Morfarn och Mormorn plus min bror och hans rara familj i helgen och ikväll bästefar och farmor. Fina människor, rara ni alla.

1 kommentar:

Cissi sa...

Men du har ju så rätt, man SKA fira livet! :-)