söndag 12 oktober 2014

mitt namn på


Nu för tiden är det svårt att hinns läsa alla magasin jag köper, jo jag köper många...så stäm mig. Istället bär jag runt dem i huset, när jag går upp för att göra kväll bär jag upp min hög med tidningar, när jag vaknar samma procedur fast ner till köket med tidningarna, just nu har jag burit in senaste Damernas, Sköna Hem och Damernas värld Mode till salen och krupit upp i en av mina howards där. Men ungarna har någon slags radar på när jag sätter mig ner, för efter typ två min kommer de släntrandes och nu surrar de runt mig som flugor runt en sockerbit. Haha! Livet livet!
Hur som, egentligen skulle jag bara visa de här brallorna fr Monki som jag hittade i Damernas....så himla mycket mina byxor! Barmagen kanske not so much men brallorna till de klackarna - yes please!

Inga kommentarer: