torsdag 16 oktober 2014

perspektivet igen

Alltså jag lägger upp en outfitbild där jag aknske ser någorlunda harmonisk ut men idag har jag varit både irriterad och rosenrasande. Först lite irriterad på vab - frreaking höstblåsor. Sedan riktigt sne på det här med försäkringsbolag (fast ev går det över...vi får se), sedan blev jag rosenrasande på sjukdomar. Helvetes jävla otäcka sjukdomar. Väck och bort! Egentligen är jag ledsen och....inte rädd men väldigt illa till mods men det är skönare att släppa ut allt som ilska. Vanmakten när älskade människor inte har det perfekt, så lamslående. Ok, vi är här alla! Got your back. <3 br=""> Jag ska sova på ett nattåg i natt, ser fram emot det men det är svårt att vilja åka ifrån sin familj ibland.

Ja, imorse innan jag blev så arg inspirerande jag mig lite av föregående inlägget. Denim on denim. Tröja och kappa fr Lindex, skjorta, mössa och jeans fr H&M, kängor fr Wera och väska fr &other Stories

Inga kommentarer: