onsdag 9 februari 2011

Copy cat onsdag


Japp, dagens inspirationsbild har funnits i mappen ganska länge. Bilden är tagen av fantastiska garancedore.fr i Aspen om jag inte miss-minner mig. Hur som, jag älskar enkla vardagslooks som liksom har ngt extra, här har hon ju använt sin halsduk till att piffa upp en basic stil. Smart! Jag är även ganska så nöjd med hur jag fick till det, plus att det var väldigt skönt att ha så mycket tyg runt halsen och hängande ner på kroppen, som att går runt med en filt ;-) Jag hade tom två halsdukar, en för att få längden och tygkänslan och en för ränderna. Den svarta kommer fr Zara-herr och den randiga är ett urgammalt reafynd fr H&M, jeansen Acne, skorna Whyred, bältet fr Monki och kavajen är i tunn skön ull och kommer fr Dagmar

5 kommentarer:

Frida sa...

men åh, så tjusigt!

Linda K sa...

snyggt med skärpet över halsduken!

Garderobenmin sa...

Frida - tackar!
LindaK - ja! Snygg detalj va!

Anonym sa...

Men du va snyggt!

Garderobenmin sa...

Anonym - tack ska du ha!