tisdag 1 februari 2011

vår i luften och solsken i blick

Ok, det är inte i klass med fransyskan men jag valde iaf andra delar till mitt byls än det helt svarta el tråkig täck. (Observera min konstfullt knutna halsduk ;-) Det går ju faktiskt att använda de lite tunnare vinterkläderna just nu, kämpar vi med -20 finns det inte mycket mer att göra än ta på allt som garderoben rymmer. Men idag var det så skönt ute att min egenhändigt omfixade poncho fr Indiska fick komma ut å lufta sig.

Den här röda klänningen från Minimarket använder jag alldeles för sällan och det är bara för att jag går runt och väntar på ngt festligt tillfälle då den ska passa...men så blir det ju inte. Den är ju mycket mer en vardagsklänning än party. Idag var det en klänning att vara mammaledig i, luncha på stan med Maken i och springa in på jobbet å snabbkolla mailen i.

Inga kommentarer: