fredag 4 februari 2011

Fredagskänsla check!

Fredagskänslan, en av de bättre känslorna. Helgen bjuder på en massa fint. Middag med goa vänner, fika med andra finingar, förhoppningsvis lite skidor med Maken, teater för Kiddet mm mm.

Nu ska vi traska till öppna förskolan, mina tjejer och jag men innan dess slänger jag upp två bilder som jag sparat fr modeveckan som just varit i Sthlm. Jag vet att många inte var så nöjda med rapporteringen men jag hittade en hel del fint. Som dessa två kombinationer fr Rodebjer, jag tar rubb och stubb tack!
Färgerna, materialen, formen, skorna!

Ha en fin dag!

5 kommentarer:

Frida sa...

man bara måste ju älska Rodebjer!

Jenny sa...

As-snyggt!

Garderobenmin sa...

Frida - jag vet! Vi bara måste, hon är så in i bänken bra...å cool OCH verkar trevlig, vuxen och lekfull.
Jenny - Yes!

Garderobenmin sa...

Jenny - föresten, ser du att modellen längst ner har rött hår?.....

Jenny sa...

Nä, det missade jag! Snyggt! Ska se om jag kan hitta fler bilder på den donnan.