lördag 5 februari 2011

en sväng på stan

Skönt att kunna ta en promenad på stan utan att behlöva bylsa på sig täckbrallor å pälsmössa. När Kiddet var på teater med farmor drgog jag och Maken en repa på stan. Värdinne-tulpaner och vin inhandlades. Sedan fikade vi med fina vänner och ungar all over the place. Underbart! Ungefär som nu ikväll, middag hos fina vänner och ungar som sprang runt benen på oss. Som livet ska va!

Jag plockade fram en av secondhand-jackorna jag köpte i höstas, det är nog egentligen en midjekort kavaj för den kan bara knäppas nertill, därför snodde jag ihop den med min acne-nål. Svårt att visa men jackan är full av små färgprickar, matchar perfekt till min gamla bollfrans-sjal.
Jeansen är fr CheapMonday, t-shirten Weekday, kängorna Dinsko, mössan Lindex och handskarna fr Acne.

Inga kommentarer: