måndag 14 mars 2011

Dagens outfit

Som sagt, ibland känner man sig tristare än ludd och jag tänker att herreminje så trist det måste vara att kolla in här ibland....vad har jag haft på mig den senaste månaden egentligen?? Men så kollar jag igenom mitt fotogalleri och inser att dam it, jag kan ju verkligen leverera snygga kombos. Ursäkta den självgoda tonen men jag har suttit här och neggat på mig själv en stund och nu känner jag att jag förtjänar lite upprättelse. Bara i mars har jag lyckats visa både jobb-outfits, hemmastassar, tre kvälls-finingar och en copycat. Bra jobbat Liten! Idag är jag dock lite enkel men så får det väl också va ibland.
(Note to self; Gå till frisören, utväxten människa, hereminje, utväxten.)
Kofta i trikå fr Rodebjer, byxor fr Monki och märkeslösa gamla kängor med ngn slags halvklack som jag verkligen gillar konstigt nog.
Utan på kappan idag hade jag ryss-sjalen och på den en alldeles ny gammal brosch. Jag fick den helt oväntat av svägerskan i helgen, den är gammal och hon hade fyndat den på Blå Porten

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Du ser jo smashing ut og har masse fine outfits hele tiden:) Men kjenner til sånne dager, ja.

Sov søtt!

Att ha det gott sa...

Du är alltid snygg

B sa...

Hehe, det förpliktigar att ta outfitbilder var dag i en blog!!! Men tänk dig oss då, som inte tar bilder, VI är verkligen inte piffiga somliga dagar! (Ungefär som att avdramatisera en myndig telefonröst genom att flreställa sig dem nakna). Och jag har många gånger tänkt på att (även om du fotar bra) så blir ju bilderna inte lika fina som verkligheten ;-)
Pepp!