söndag 6 mars 2011

Maria Lundkvist den underbara

Jag ber om ursäkt för den icke befintliga hållningen. Det fanns bättre bild i kameran men mina flinka effektiva fingrar raderade dem innan hjärnan sa stopp din klant. Där av pösmunks-stilen ;-) Den synnerliga enkla stassen kommer fr H&M, byxorna är ett tips. 99 pix, finns i flera färger, i butik nu som man säger på bloggarna. Jag köpte två par, dessa mörkblå och ett par orange-aprikosa....hehe, knalligt va.
Nu i kväll har jag på Teatern och tittat på Maria Lundkvists föreställning Blottad. Hon är en underbar och väldigt begåvad kvinna den där Maria. Jag har skrattat så jag nästan kissade på mig och så mitt i alt skratt ville man helt plötsligt gråta. Fenomenal! Det är ju så underbart att få asgarva, skratta så man hoppar. Jag gick på teater i annan H&M-trasa, gammal å sliten men ändå fin. Önskar att jag hade en sån modell fast i bättre kvalitet.

4 kommentarer:

Lena S sa...

jag har oxå shoppat de orange-aprikosa (fast jag kallar dem korallröda) men i jeansformatet. Blir ypperliga vår och sommarbyxor!

Linda sa...

men ÅH vad jag gillade den översta kombinationen! har både tröjan och byxorna, men har inte haft en tanke på att ha dem tillsammans. tack för den!

Maria sa...

Jättefina! Är det chinosarna du slagit till på? Jag köpte dem i orangerött och feg beige. Men var faktiskt sugen på ett hattrick och ta de mörkblå med. Hmm, undrar om det inte måste bli så i alla fall. Snygga, bekväma och till ett löjligt bra pris.

Garderobenmin sa...

Linda - Väl bekomme! ;-)
Maria - japp, chinosarna....eller beigebyxor som min svåger sa när han var liten