torsdag 10 mars 2011

i gammal favorit från Acne

Som sagt, Maken är i huvudstaden och mötar så Kiddo fick prya lite på mitt jobb idag. Men alltså ärligt talat, jag tycker inte att det verkar som om tar den här chansen på allvar, omogen liksom, satt mest och hängde....i tuppkam, jag menar dagens unga.
I morse rafasde jag desperat runt i garderoberna på jakt efter något som kändes rätt, tillslut, långt bak i en av klänningsgarderoberna....jo, jag har två för klänningar...hängde min gamla fina från Acne. Nästan bortglömd, som att få nytt nästan. På fötterna har jag ett par skor som jag också fick i helgen, riktiga vinter-tantskor men i min bok riktigt coola. Haha, vissa av kommer väl att smälla av, jag ska visa bättre en annan dag. Men tänk er skorna som en gammal dam har på sig på väg till kalaset för att sedan byta om till halvhög pumps med tjock klack. Som en galosch i mocka med foder. ;-)

Inga kommentarer: