torsdag 17 mars 2011

strike a pose

Möten hit och möten dit, ränner än hit till rådhus än dit till teatrar, lite bibliotek där i mellan, åsså lite hem och som vanligt en rask promenad till dagis. I morgon är det fredag och för ovanlighetens skull jobbdag för mig, hela dagen. Kidsen ska vara med bästefar och sedan går vi på lokal hela bunten. Bring on the fredagsmys.
Min kavajblus är som bekant fr H&M, farfarströjan under är Makens och kommer fr A.O, ett relativt nytt basklädes-märke där Acne har sitt finger med i spelet på ngt sätt, jeansen är Cheap Monday och kängorna arvegods.
Ibland skojar man till det lite bara för att liva upp sig lite. Lite fnissig blir jag allt när jag poserar i min ensamhet. Haha, tänk om någon såg mig. Jag gillar att tröjans knäppning går rätt långt ner och att ärmsluten har breda muddar. Jag gillar även min nya foundation, en mineralbaserad fr Clarins....är det ngn där ute som tycker det är kul med smink och skönhetstips.....inte för att jag har så många att komma med men ändå?