tisdag 5 april 2011

Bra dag!

Verkligen en fin dag. Underbart solsken ute, riktigt varmt, jag blev så glad när jag kom på att jag kunde inviga mina Hunters som legat i garderoben och väntat sedan i november. Efter en skön (å svettig) promenad med Kiddet till dagis styrde jag och Kiddo kosan mot stadens nyrenoverade och uppdaterade badhus och den fina plasken som de byggt. Åh så mysigt och varmt, Kiddo älskade det. Sedan lunch med vänner i badets restaurang, presnetshopping på stan (åh vad Kiddets present blir bra), hämta ut paket och rusa hem. Piffa sig pytte för att sedan smila upp sig för fotograf som besökte vårt hem för att ta ett familjeporträtt, vi ska tydligen skickas ut till stadens alla hushåll...haha, läggs till på listan av saker jag aldrig trott. Fotografen är en gammal bekant och en rar ärta så det var kul och bilden blir nog toppen.
Spetsblusen kommer fr Lindex och jenasen fr Cheap Monday.

Inga kommentarer: