söndag 24 april 2011

Påsk-party i blommig byxa

Ett litet påskparty med vänner förgyllde gårdagen. Ungarna röjde som aldrig förr och föräldrarna hade för trevligt för att vara stränga. Men när hela badrummet var nersölat med vatten och tvål (skridskobana på klinker) fick det vara nog. Med enade krafter blev det tvångsdusch och sedan film i soffan. Pjuh. Det var en härlig kväll som började på vår veranda i solsken med champagne. Jag invigde ett par blommiga brallor fr Lindex som jag redan gillar massor, till ett linne fr Weekday och pumps fr H&M

En blandad kompott på fingar och handled.

4 kommentarer:

Snart tretti sa...

I LOVE blomsterbuksa!
Åååh... jeg må på Lindex i morgen!
Så er bare spørsmålet om jeg kan "pull it off" like bra som deg da.. Men åååh, kan det være den perfekte sommerbuksa?

Garderobenmin sa...

Grommis - kul att du gillar dem! Jag är älskar dem verkligen och längtar tills sommaren kommer så att jag verkligen kan använda dem. Hittade du ett par?

mis(s)match sa...

Blev inspirerad av din outfit och åkte förbi Lindex idag och haffade ett par!

Garderobenmin sa...

mis(s)match - å så kul! Jag älskar dem och de är även hur sköna som helst.