måndag 25 april 2011

Påsk 2011

En mycket lycklig påsk, rolig, solig och förtrolig. Härligt att hinna med både familj och många vänner. Underbart också att solen sken så att semesterkänslan kröp fram. Jag tror att många i Sverige mår bra mycket bättre nu i kväll än vi gjorde i onsdagskväll...förutom de som absolut inte vill gå till jobbet i morgon, men på det stora hela så gör nog långledigt och solsken underverk med vårt frusna psyke.
Kiddet gillade påskharen och hela den grejen.
Jag gillar att måla ägg, synd bara att jag inte hann göra så många som jag tänkt men jag sparar dessa och fyller på nästa år.
Minimalistiskt ris för en pollenallergisk familj...eller make.
Barn som leker jaga på en försiktigt grön gräsmatta utan tunga vinterkläder får mitt hjärta att sjunga.

2 kommentarer:

YF sa...

Sann kärlek på många sätt. Underbart!

Garderobenmin sa...

YF - Lööööv!