måndag 4 april 2011

Gillar verkligen min långa västkofta i ull fr Åhlens, tröja fr H&M och byxor fr Monki. Märkeslösa kängor och halsband fr Lanvin loves H&M.
Dagens raraste var när Kiddet funderade med sin pappa, över att hon aldrig vill flytta från oss. "Fast om jag ska flytta pappa så tänker jag bo jättenära, i huset precis bredvid. För där kan man äta vad man vill, det är bara att beställa." (Vi bor mycket riktigt bredvid en restaurang och min snart 4åriga dotter vet minsann hur det ligger till.)

3 kommentarer:

Ojet sa...

...och man måste GENAST säga till om man inte vill figurera som skärmdump på andras bloggar!

Garderobenmin sa...

Ojet - Det är absolut helt ok. Är min sida trög att ladda upp? Aldrig när jag testar på andra datorer.

Ojet sa...

inte alls trög. har ändrat lite i texten ifall det kunde missuppfattas. trevlig helg!