fredag 8 april 2011

i pastell

Inte ofta jag ar pastell på mig men idag kändes det rätt. Min nya kortärmade mintgröna kofta över min urgamla tröja (jag har haft den i över 20 år!) det kändes osm en kul missmatchad kombo.
Utomhus har jag börjat använda mammas gamla blå fjällrävenjacka och idag matchade jag den med mina Hunters och väskan fr Sandkvists. Det har varit en vanlig fredag här. Jag och tjejerna, öppna förskolan, pysselinköp på stan (paljetter är det senaste!), pyssel och Peter Pan här hemma osså kvällsfamiljemys på det.
Nu sover alla i min familj, Kiddo bakom spjälor, Kiddet på golvet...hon har en ny kompis som inte har en säng utan bara en resårmadrass så när jag kom in på hennes rum för att säga godnatt hade hon möblerat om lite...;-) Maken stupade för ca 20 min sedan och ligger nu nedbäddad, jag håller ut en stund till. Lite skönt att bara vara själv också. Hoppas ni har det ok, ibland är ok det enda man kan begära el önska. Stora läskiga saker händer i vår periferi och jag känner mig tacksam över livet och lyckan ikväll.

Inga kommentarer: