torsdag 14 april 2011

Förväntansfull!

Ååh men jag är helt urlakad och trött men ändå så pirrig. I morgon åker jag och Maken till Stockholm med bästisar. Aldrig förut har två par småbarnsföräldrar sett fram emot något så mycket, ett antiklimax skulle vara förödande ;-) Vi ska äta, dricka och skratta men kanske fram för allt SOVA. Sömn, aldrig hade jag väl trott att det skulle uppta så mycket av min tankevärld, aldrig trodde jag att jag skulle längta så mycket efter sömn. Jag som knappt gillade att sova förut, ställde väckaren även på helgerna, gillade att nattsudda men inte ta sovmorgon. Any way, vi ska ha en lovely helg. Vi ska bo på Kung Carl, jag har testat en gång förut och det var riktigt fint. Håll en tumme för badkar!!!
I morgonkväll väntar ett bord på Brasserie le Rouge på oss, kusinen är kock där och säger att han ska ta väl hand om oss. Ååhh!
Anledningen till resan är egentligen dessa två herrar, de ska underhålla oss på lördags kvällen, Ljust och fräscht på Berns. Krogshow, Tjoho!
Packningsmässigt känner mig mig helt förvirrad och vet underligt nog inte vad jag ska ha på mig på lördagskväll...nåja, det finns ju kläder i huvudstaden också, hehe.

Bilden fr le Rouge av Åke E:son Lindman

1 kommentar:

Jenny sa...

Njutigt! Hoppas att ni får en fantastisk helg. Kram!