torsdag 13 september 2012

fullbokad agenda

Vilken rysligt effektiv dag! Om alla dagar var så här så skulle det bli just det, rysligt. Fast eftersom de inte är det så var denna dagen helt ok, allt flöt på liksom....eller kanske snarare gick i ett. En heltisdag på jobbet som inkluderade lunch med två av de bästa kvinnorna på Vägg i Vägg (lax och citronrisotto!), till tryckeriet för å välja papper till en väggtext, hämta kidsen på dagis och äta middag hos svärföräldrarna, hänga i princip en hel utställning på kvällskvisten, komma hem lite senare än beräknat och brötta ner två trötta ungar i sängen. Nu hänger jag med Maken, laptop i knät och när detta inlägg är klart ska jag skriva en pressinfo....när den är skickad blir det nog allt sängen.
 Lite slafsigt klädd skulle nog mormor säga, slapp kallar jag det....på ett bra sätt ;-) Tröja fr H&M, byxor fr Tiger, kavaj fr Acne, skor fr VOX och ett nytt skojigt böjigt halsband som det inte var något märke på...kanske Masai.

5 kommentarer:

mis(s)match sa...

Jag har ett nästan identiskt halsband. Så himla roligt!

Garderobenmin sa...

Mis(s)match - vart kommer ditt ifrån då....jag vet ej märket på mitt ;-)

Librarybeth sa...

Ja, den sortens dagar... det räcker så gott om de inte kommer allt för många på rad.... Fin du är!

Anna sa...

sååå fin!

Garderobenmin sa...

Tack, tack!!!