onsdag 26 september 2012

rolig om benen.....

....å lite trött i huvudet. Vi har haft en riktig myskväll. Mor och far var här, de hämtade barnen, lagade maten, eldade i tre kakelugnar, huset liksom osade av hemtrevlighet när vi kom hem från jobbet. Lyx.
Jag då, jo jag har på mig en tunn tunn ulltröja fr COS, under en tisha fr Only, båda tröjorna är längre bak än fram vilket förhöjer både siluett och mysigheten tycker jag, till tokiga tights fr Monki och skor fr Vagabond. Men nu hoppar jag ur kläderna och i pyjamasen. Nighty night!

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Helsnygg dagens!!!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - Tack! ;-D

YF sa...

Mycket snyggt! Gillar verkligen siluetten med det längre bak samt kontrasten mellan "pösigt å tight" samt "dovt och färgglatt".

Garderobenmin sa...

YF - thanks! Pösigt och tight is da shit ;-)