måndag 3 september 2012

känns ok med strumpbyxor igen

Måndag....med allt vad det innebär...haha, närå. Interna skämt undanbedes ;-) Men ändå en måndag, möten, bokningar, planering, hämta lite tidigare för att ett kid var lite pyrig, en middag som höll gå om intet (korven hade surnat och baconet gått ut....men vad f#n liksom), välbehövlig veckohandling, hänga tvätt, kvällsbada kids, borsta Sveriges tovigaste hår, kolla lite Alfons, läsa saga, hålla handen och sjunga vaggvisa. Nu har jag däckat i vårt cosy corner med en tallrik fil från Norrmejerier och ny müssli med puffat qinoa. Pjhu. En halvtimmes återhämtning, sedan ska jag snickra ihop en affisch för nästa utställning som  jag är med och ordnar. Sedan funderar jag på att sova...
Kläder idag; Klänning fr Monki, kavaj fr Acne, skor fr VOX och väska fr Sandkvist.

2 kommentarer:

Anna sa...

låter som en underbar måndag i mina öron

Garderobenmin sa...

Jag vet, älska vardag!