tisdag 18 september 2012

publik nr 4


Lista från en utsökt skrivande bloggerska.
bär: torkade jordgubbar i müslin
bad: mitt, snart
bästa: hänga i gäng på dotterns dans
sämsta: hhhmmm, jag hann varken på apoteket eller banken idag
mysigaste: just nu, häng i soffan, sovande ungar och vaken Make
skönt-att-få-gjort: en resebokning, ett viktigt möte
samtal: Om Gardellboken, om oväntad dans, om nolluppräkningar
klädkammare: samma som igår
glass: nej
vin: nej ;-)
miss: det där med banken då
lunch: dålig, fil med müsli och ostsmörgås
middag: bättre, carbonara och en grönsallad med stark vinägrett
ser-fram-emot: torsdagens premiär för Norrdans senaste produktion
djur: nej
shopping: nej
otippade: jag dansade på Norrdans presskonferens, på scenen, med dansarna....och kom med på tv-inslaget ;-)Jag var publik nr 4!
irritation: lite olika som skaver, inget jag ska besvära er med
insikt: Jag känner mig aldrig fin i färgade strumpbyxor

Inga kommentarer: