onsdag 5 januari 2011

enkelt

Har nya byxor, fr Monki igen. Ville testa dem idag, ser dock att det inte direkt blev någon bra presentation för er. Blir bättre bild nästa gång, i dagsljus. De är iaf mycket nära den perfekta byxan för mig just nu. Tunna och slinkiga i tyget, pösiga och vida upptill men smala nertill. Inga inovationer men jag är väldigt nöjd med att ha hittat ett par som passar och till ypperligt reapris på bästa Monki. Den randiga tröjan kommer fr Weekday.
Koftan är en gammal H&M som jag tråcklade fast en spets på för ett par år sedan. Örhängen fr Erica Weiner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad heter byxan? Funkar den på en gravidmage?

Garderobenmin sa...

Anonym - ska kolla namnet. Kanske passar de till gravidmage, om du bara har en mage och inte växer om höfter och rumpa så mycket. Tyget är stumt så det ger inte med sig.....inte den bästa gravidbyxan kanske...fast det är svårt att säga om någon annans kropp.

anna sa...

ok tack! än så länge har jag "bara" mage i v21. men man vet ju aldrig..
// anna btw =)

Garderobenmin sa...

Anna - alltså vilken Anna? FruK??? Grattis i så fall, alltså grattis ändå även om du inte är FruK Men om, TJOHO! Byxan heter Dai Trouser. Jag testade en annan variant på rean också, med resår i midja och benslut fast i ett kostym-igt tunt tyg. De kan nog absolut passa en växande mage. Kram.