måndag 24 januari 2011

Lista på lunchen

Var är din mobiltelefon? I jobbväskan, bredvid jobbmobilen
Var är din andra hälft? På väg tillbaka till jobbet från lunch med mig
Ditt hår? Måste tvättas i kväll och skulle inte må dåligt av en toning.
Din mamma? Hemma i byn? På jobbet?
Din pappa? På jobbet
Det bästa du vet? Man, barn, familj och vänner.
Din dröm i natt? Hann knappt drömma ngt mellan all vakenhet ;-)
Din dröm/ditt mål? Bra liv med allt vad det innebär
Rummet du är i? Mitt nya kontor
Din hobby? Kläder/mode, konst, sommarhuset
Din skräck? Alla måste må bra, törs inte tänka på motsatsen
Var vill du vara om sex år? Nöjd med mina val
Var var du igår kväll? Hemma hos svärisarna, sedan hemma
Vad är du inte? Pessimist
En sak du önskar dig? Att Kiddos öga blir helt bra så att vi får sova lite mer
Var växte du upp? HögaKusten
Det senaste du gjorde? Åt lunch med Maken
Dina kläder? kommer på dagens senare
Din tv? Är hemma
Ditt/dina husdjur? Absolut inte!
Din dator? Älskar min mac för den tycks älska mig, på jobbet har jag en Pc som är...låt oss säga en smula vresig.
Ditt humör? allmäntillståndet är i regel över medel ;-)
Saknar någon? O ja, det finns ett helt Göteborg fullt med bästisar som vi saknar jämt plus många fina på andra ställen med
Din bil? Inte min bil, Makens bil
Något du inte har på dig? Plyschbyxor med text på rumpan men det är helt ok på andra ;-)
Favoritaffär? Emma&Malena i Gbg, Kii i Umé, Hemslöjden och Farbror Alice i Härnösand
Din sommar? Sommarhuset! En tripp med vännerna i Gbg tror jag står på agendan.... och kanske ngt mer
Älskar någon? Många
Favoritfärg? Svart....om jag måste välja
När skrattade du senast? Asgarvade till HippHipp i lördags och Solsidan igår annars fnissar jag mig oftast genom livet
När grät du senast? Barnaby tackade ju för sig igår.....snyft ;-)

Inga kommentarer: