onsdag 12 januari 2011

Hortensior och väskporr


Bättre blir det inte. Jag såg att Elenor på ytligheter.com skrev om Mulberrys vår-sommarkampanj. Den är verkligen bedårande fin men förutom det så älskar jag de nya väskmodellerna. Inte för att jag ska köpa en Tillie men jag behöver verkligen en ny jobbväska. Tidigare har jag ju alltid haft laptopväskan men utan en laptop i känns den lite...ja låt oss säga onödig. Väskan jag släpar runt på nu är bara oseriös och skräpig, det går inte an, jag behöver något stabilare, lite mer portföljigt men en aning avslappnat. Hur som, nu var det ju Mulberry som vi skulle fokusera på. Kolla bara!
Perfekt färg för den modellen.
Fina detaljer.
Med risk för att kommunicera undermåligt, men bah ååh. ;-)

Pics; mulberry.com

2 kommentarer:

B sa...

Rolig titel, hihihi! Längtar tills ni kommer änna.

Garderobenmin sa...

B - vi längtar också! Ska bli så in i bänken kul att jag döör! Kram.