söndag 2 januari 2011

i ett reafynd

När vi mellandagsshoppade häromdagen fyndade jag en hel del på Monki, Monki passar mig väldigt väl just nu, kunde ha handlat massor men besinnade mig. Men denna klänning följde med mig hem och idag känner jag mig otroligt nöjd över detta faktum. Den kommer att bli perfekt i vår men redan nu, över jeans (fr Lindberg) kände jag mig fin. Tänker ha den på mitt nya jobb!!! nästa vecka, till strumpbyxor och kängor. Tjoho!
Längre fram än bak som omväxling ;-)
Fint med knäppning på axeln.

I bargain, found it at Monkis holiday sale. So sweet and lovely. Will be just perfect this spring.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Superfin! Du kommer vara strålande på ditt nya jobb (skrev hon med en smula saknad i tangentfingrarna...).
Kram och lycka till på jobbet. Måndag, första dagen?

Garderobenmin sa...

Jenny - tack! Fredag....

YF sa...

Mmmmm.... Ljuvlig!