måndag 28 mars 2011

gillar min byxa

Stickad tröja i caschmere och med armbågslappar fr Acne, under en budget-trikå fr H&M till byxor fr Monki och märkeslösa kängor.
Disgrå och smutsbeige....vårfärger så här långt i den Ångermanländska våren ;-)
I morgon kanske jag vaknar upp och känner mig härligt jovialisk och livsbejakande. Just nu måste jag nog lägga undan datorn och sova ganska omgående. Problemet med att blogga sent är ju att det inte blir så inspirerande, vare sig att göra el ta del av. Dock har det inte gått tidigare på ett bra tag för kidsens sovrutiner har kommit på skam. Alla dessa förkylningar och annat trams sätter käppar i hjulen för både mys och rutin. Kvällar och nätter känns snart som ett enda långt och lönlöst race att få alla att sova inklusive de vuxna. Vi stressar upp oss över att inte få sova i förväg så att ibland kan man inte somna trots att barnen gjort det. Ok nu börjar jag tangera gnäll så jag lägger av. Vi sover (håll en tumme;-) på saken så känns allt skönare i morgon.
Nighty!

Inga kommentarer: