onsdag 9 mars 2011

Really inspired by LindaK

Just det, när vi lekte copy cat vecka på bloggarna hade jag denna LindaK i mappen (så ruskigt snyggt) men inga kläder i ordning som passade men nu så. Min långa skjorta är ett fynd fr H&M, tröjan likaså, kängorna fick jag av en bekant i helgen. De är begagnade och märkeslösa (jag har letat). Linda är oändligt mycket coolare i sitt korta blonda barr än jag i min ständiga knut (påminner mig om att jag måste till frissan) men annars tycker jag att det stämmer ganska väl. Hon är lite dyrare än mig, den där LindaK ;-), men som sagt annars så.

2 kommentarer:

Linda K sa...

du är JÄTTEFIn i din knut, en sån skulle jag också vilja ha. you make me proud :D

Livet runt 30...5 sa...

Looking great båda två! Vilket får mig att ge mig ut på jakt efter en liknande tröja jag med.