tisdag 30 november 2010

burr

Att klä sig vettigt är helt plötsligt en heltidssysselsättning.....alltså jag menar så att jag fortfarande känner mig som mig men ändå håller värmen. Lager på lager tycks än så länge fungera väl, det och min ny-gamla päls. I den fryser jag inte alls. I morse när jag knatade till öppna förskolan var det -20 här, fatta, i november. Ujuj. Men dagarna är rasande vackra, snö är knarrig och iskall och himlen blå.
Efter öppna förskolan knarrade jag och Kiddo runt på stan och inhandlade div julklappar. Jag är mer än halvvägs klar med familjens paket.
Vit tröja med spets på axlarna fr H&M, byxor fr Monki, benvärmare i ull som Svärmor stickat och röd stickad ulltröja (Makens) fr Bruuns Bazaar

1 kommentar:

B sa...

Har också insett att husbonns kläder kan vara bra när det är kallt- går in mer luft under och är därmed varmare!