fredag 5 november 2010

jag älskar fredagar!

Halvdag för maken gjorde att vi lunchade på stan hela familjen, bara en sån grej! Jag fick nog av trötta kläder som tagits på bara för att orken inte fanns att tänka ut något roligare. Så idag är jag lite stramt söt....bara så ni vet ;-) När inga kläder verkar roliga längre kan lösningen ofta vara lager på lager, iaf för mig. Kombinera ihop ngt som du aldrig tetstat tidigare och vips hittar du (jag) ngt snyggt. Jag testade en urgammal vacker blus fr Vero Moda med en svart klänning fr H&M, skor Whyred.
Fint va! Skir blus med fina detaljer och pärlemorsknappar som tittar fram ur det svarta....som är lite dammigt ser jag nu. Eeh ;-)

Hoppas att ni har en mysig kväll!

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Fin-fin!
Her ble det slappeklær i dag. Både babyen og jeg er forkjøla:(
Men i kveld blir det litt tapas med mannen her hjemme - wohei! :)

Ha en herlig fredagskveld!

Garderobenmin sa...

Grommis - Tack! Vi har varit förkylda så länge att jag knappt minns hur det var att vara en frisk familj ;-( Men, peppar peppar, nu kanske det vänder. Trevlig helg!