lördag 20 november 2010

måste bara kurera mig lite....

...sedan blir det flott!
Stod inte ut tillslut, har så in i vassen ont i halsen så nu sitter jag vaken 04:30 och häller i mig te med honung i....gillar inte honung men desperate times å allt det där. Tur att jag kan surfa, det blir mindre deppigt att vara vaken denna tid då. Stoppar in två inspirerande bilder av mästarna av streetfoto, Sartorialisten och Tommy Ton. Det känns fantastiskt fint att det någonstans i världen finns människor som faktiskt dekorerar och pryder världen på så ypperliga sätt som dessa, och att det finns fotografer som ser dem. Skönt att njuta av när livet på min kant känns...lite mindre färgglatt och uttrycksfullt.

Pics thesartorialist.blogspot.com och jakandjil.com/blog

2 kommentarer:

Fru S sa...

Usch vilken tråkig inledning på födelsedagen. Får det vara så? :(

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Hoppas att du får en riktigt fin och presentig dag idag trots halsen.

KRAMAR!

Att ha det gott sa...

Du är väl en av de som pryder och dekorerar världen
Alltid så fin