fredag 26 november 2010

Igår

Igår ven vinden och snön yrde, då funkar bara ull...för mig alltså. För många andra går fleece mycket bra, jag har en smula svårt att hitta just fleeceplagg som känns som jag...;-) Hur som, jag har flyttat in i min sköna ulltröja fr H&M och den blir extra snygg om man matchar den med mörkblå strumpbyxor. Grått å blått är flott typ.
Efter en så kylig dag var det fint att få samlas med bokklubbsgänget för fika, diskussioner (högt och lågt) och boktips. Världens finaste fikabord väntade oss när vi kom, levande ljus och te. Vad mer kan man begära en torsdagskväll.

3 kommentarer:

Linda K sa...

den grå är en riktig goding!

cilla sa...

Du är en sann inspiration för mig. Tackar :)
Vad mysig fikan ser ut.

Garderobenmin sa...

LindaK - du vet ju ;-)
Cilla - Åh tack så mycket, så kul!