måndag 17 maj 2010

Däckad

Ja men se go dag då, jag somnade när jag skulle natta Kiddet och nu sitter jag här som en urvriden disktrasa....med foglossning. Måste nog gå och lägga mig, inte mycket annat att göra när man är "yr i huvudet trött". Maken är annorstädes så det finns ingen här som kan pigga upp mig heller. Jag hade ju saker att göra ikväll, en text att fila på tex, jag får fila klart den imorgonbitti istället. Måste helt enkelt sova nu.
Dagen kan sammanfattas som följer. Tidig morgon, glad unge som frå cykla till dagis, utställningsplanering, text-grejs, överlämningsprat, träff med bästa barnmorskan Lena, ett för skojs skull ultraljud (love her), en bebis där inne som rör sig hela tiden och gnuggade sitt ansikte med sina små händer (love bebisen), hämta en glad och skitig unge på dagis, lek på gården, middag, bad, välling med Alfons, 3 sagor, en slocknad mamma, lite bloggning och nu säng.
Jag har haft på mig ett grönt nyinköp från shoppingrundan i helgen, fr Zara, jeans fr H&M, skor fr Wera, jacka fr H&M, scarf fr samma ställe.
Nighty night.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Så grön och snygg!

Gunilla sa...

Snygg grön färg!

Garderobenmin sa...

Grönt är skönt.....mäste ju bli min respons ;-)