måndag 31 maj 2010

God mat

Slutet av förra veckan var otroligt hektisk och helgen fortsatte i samma tecken. Idel trevligheter men dålig med tid och åtkomst till nät. Dock var ju kameran med hela tiden så här kommer en liten rapport.
Jag jobbade (och klättrade) bekvämt i min Acneklänning och sneakers fr DinSko, men gladast är jag över mina pilotisar i guld som äntligen blivit tillfixade så att jag kan använda dem.
På kvällen var det dax att svida om och dra iväg på restaurang de luxe med några VIPs. Sjömagasinet gör aldrig mig besviken och inte idag heller, trots att jag inte kunde dricka de utsökta viner som de andra fick till maten, men stort plus i kanten för att det fanns alkoholfria viner och cidrar av riktigt bra kvalité.
Just denna ljuvliga dryck var dock inte till mig men gjorde bordsgrannarna lyriska......
Maten kunde dock ingen bebbe i världen hindra mig att njuta (sluka) av. Bäst var deserten, rabarber-mousse med hallon och jordgubbssås. Ooh sweet lord.
Jag hade hoppat i min trista gamla trikåklänning, en liten svart fungerar ju alltid men ni behöver ju inte tvingas att titta på den varje gång för det. Dock gillar jag mitt nya halsband fr Indiska mycket. Det var en massa mer lull lull på från början men det har jag knipsat av. Haha!
Utsikten är inte illa och kvällen var vacker. Där borta på andra sidan vattnet bor jag, typ.

Inga kommentarer: